mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Říjen 13 21:45:19 CEST 2021

On Wed, 13 Oct 2021, Jindroush wrote:

> No tu:
> https://www.innogy.cz/-/media/Files/ceniky/02/2021/ZP_CEN_DPI_211008_GSN.pdf

No to je pecka. Vypada to ze oni si tu cenu DPI muzou urcovat sami,
takze rychle reaguji na to ze je prebytek poptavky nad nabidkou.

Zkousim neco podobneho najit pro EON a elektrinu ale nedari se mi.