mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Říjen 13 20:37:46 CEST 2021

On 13.10.2021 20:10, Petr Simek wrote:
> Jestli sezenete neco rozumneho tak proc ne. Ono jde spis o to jestli
> je ted vubec kam prejit. Mam pocit ze vsichni zastavili nabirani
> novych zakazniku.
Ja zacal patrat, kdyz prisel ten BE email, dovolat se uz tehdy nikam
nedalo a i kdyz jsem u ruznych dodavatelu nechaval telefon (coz
nesnasim, ale jinak to neslo), zatim taky nevolaji...

> Ono spadnout na dodavatele posledni instance ted neni tak hrozne. Oni
> dodavaji za ceny regulovane ERU ktere byly stanoveny jeste pred
> cenovym skokem, takze jsou vlastne docela dobre. Jen cekam ze zacne
> velky tlak na ERU aby upravilo ceny dle aktualnich podminek na trhu
> takze to vydrzi par mesicu.
Ja tomuhle nerozumim: Doted jsem platil za plyn 623kc/MWh. Podle ceniku
Innogy, je posledni instance za 3840kc/MWh. Prosim, reknete mi, ze mam
nekde chybu v desetinne carce, protoze me to prijde jak tak trosku
+500%, coz bych uplne k 'docela dobre' neradil?

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>