OT: Bohemia Energy Re: mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Říjen 13 20:14:24 CEST 2021

On Wed, 13 Oct 2021, Martin Hanek wrote:

> Pamatuji si před několika roky, když se uvolnil trh, tak BE byli jedni z
> prvních, kteří začali. Přijeli k nám do vsi, začali vykládat bajky o tom

BE mi v predposledni tyden v zari volali a chteli abych k nim prepsal
plyn, ze mne budou osobne kontaktovat. Ja s tim nechtel ztracet cas
a zadal nabidku mailem, ale to pry ne. Tak jsem jim podekoval a sbohem.

No a dalsi tyden prisly dopisy se zdrazenim elektriky a za 14dni krachli.
Takze lakali do posledni chvile.