OT Python print a errory s unicode

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Říjen 12 13:49:06 CEST 2021

Omlouvám se, ale nějak mi není jasné, jak to může pomoct. Udělám nějakej
konvert ze stringu do bytearray a ten umře úplně stejným způsobem. Nebo se
to dá konvertit nějak blbuvzdorně?

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Brychta <pavel.brychta na duhasys.eu>
"
DD,

Python 2.X má řetězce jako pole bytů, Python 3.x má implicintí řetězce v
Unicode. Neuvedl jste, kterou verzi Pythonu používáte, ale předpokládám, že
>3, takže se zkuste odívat na Pythoní bytearray ( https://docs.python.org/
release/3.1.3/library/functions.html#bytearray
(https://docs.python.org/release/3.1.3/library/functions.html#bytearray) ),
který potom dumpnete ven.

P.B.

Dne 12. 10. 21 v 12:20 Pavel Hudeček napsal(a):

" Dobrý den všem,

mějme string vygenerovaný knihovnou, který občas může obsahovat divné znaky.
A já bych ho chtěl zobrazit bez záruky správnosti enkódování. Prostě aby
bylo vidět co tam asi tak je.

Když udělám for a print(str) zobrazí se třeba 10 ze 13 stringů a pak
nastane:

UnicodeDecodeError: 'utf-8' codec can't decode byte 0xff in position 5:
invalid start byte

Je nějaký způsob, jak ho zobrazit bez errorů i za cenu, že to nebude zcela
správně?

Poznámka: Na Win10 to funguje bez errorů, ale ne Linuxu nastává tenhle
error. Ale je možné, že rozdíl win/lin je na straně vzniku toho stringu.

Je teda nějakej způsob, jak string zcela hloupě zobrazit, asi jako když se v
roce 1995 zmáčklo F3 ve Volkov Commanderu?

Díky,

PH