rozdil C++ a C#

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Říjen 12 12:00:17 CEST 2021

Ten python jsem zmínil, protože se zdá být na vrcholu použitelnosti
stejně jako bylo C++ před mnoha léty. Je k tomu docela dobře
dokumentovaný systém knihoven se kterým se dají dělat psí kusy. Za pár
let se to exponenciálně rozroste, upadne kvalita dokumentace,
vyhledávače přestanou dodávat relevantní odkazy a pak se v tom čert vyznej.
Já to používám na všelijaké výpočty, generování lookup tabulek do C/C++
zdrojáků (aproximace různých funkcí aj.), grafy. Připadá mi to jaksi
přirozenější než Wolfram Matematika nebo matlab.
Zřejmě se v tom ale dají patlat i weby, ale to je problematika, která
jde mimo mne, protože jak jsem pochopil ročně na tohle téma vzniká
několik úžasných "frameworků", na které si ale o další rok později nikdo
ani nevzpomene.
Ano to odsazení je pitomé, ale to je asi ten nejmenší problém.

Mrazík