[OT] vyplnění DIČ na Aliexpresu

Pondělí Říjen 11 22:04:41 CEST 2021

Neporadil byste mi někdo s Alíkem? Chtěl jsem tam vyplnit DIČ, abych na firmu
neplatil DPH, ale nikde to nedokážu najít. Podle helpu [1] to má být v levém
sloupečku, ale já tam ten odkaz prostě nemám, ať klikám na různé stránky Aliexpresu
jak chci. I ty ostatní položky v menu vlevo tam jsou jinak, některé tam nejsou, něco
mám navíc, některé se jmenujou trochu jinak (My Orders -> Orders apod.) a nemám tam
ten červený proužek, screenshot viz [2]. Asi jako kdyby nasadili nový layout, ale
takhle mi to vypadá už dost dlouho (rok, třeba, možná i dýl). Ze zoufalství jsem
zkusil i jiný prohlížeč, ale i tam to vypadalo stejně.

Nemáte někdo tuchu, co s tím?
Už se to tu jednou v létě probíralo, ale ani tehdy jsem tam ten odkaz "Buyer Tax
Information Collection" neměl, odkaz My Aliexpress nikde nevidím a v Account ani
Edit MEmber Profile to taky není.

D.O.

[1]
https://servicehall.aliexpress.com/knowledgeDetail?hcAppId=1248&hcFromCode=Xn2Tk1tb7&
hcSessionId=26-1248-a512de41-20f5-4c74-86a3-9d9ba7b70d41&spm=service_hall.24300484.ca
tegory.587907&knowledgeId=587907&categoryId=21037511

[2] https://ibb.co/wW1SnkJ