RE: Ethernetový voltmetr, ampérmetr pro solární systém

Josef Šíp sip na raab.cz
Pondělí Říjen 11 16:01:16 CEST 2021

Asi by sel pouzit
https://www.i4wifi.cz/cs/210525-tinycontrol-lan-ovladac-v2-5
je k tomu spousta  prislusentvi i proudovy senzor...
https://www.i4wifi.cz/cs/search/list?search=Tinycontrol#filter=on&perpage=80&priceFrom=41&priceTo=3937&page=1

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of DeeJay
Sent: Monday, October 11, 2021 2:02 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Ethernetový voltmetr, ampérmetr pro solární systém

Zdravím kolegové,

nedávno jsem pro zákazníka dělali kamerový sloup s LTE konetivitou a napájením ze solárního panelu, zatím co vcelku funguje (uvidíme kdy v zimě
usne) každopádně je tam solární MPPT regulátor a DC DC konvertory pro 12,24 a 48V Jediné co tam není je dálkový monitoring napětí baterie a případně nabíjecího a vybíjecího proudu.
Samotný regulátor má nějakou RS485 komunikaci na externí displej, USB či Bluetooth modul - to je je mi docela k prdu, 200km daleko Postačil by ethernetový voltmetr do 30V, ampérmetr (bočník do 10A) - říkám si, že takových věcí musí být hromada, asi blbě hledám, nic jsem nikde nenašel, asi blbě hledám.
Nějaký tip?

díky

Jara