Ethernetový voltmetr, ampérmetr pro solární systém

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Říjen 11 14:01:56 CEST 2021

Zdravím kolegové,

nedávno jsem pro zákazníka dělali kamerový sloup s LTE konetivitou a
napájením ze solárního panelu, zatím co vcelku funguje (uvidíme kdy v zimě
usne) každopádně je tam solární MPPT regulátor a DC DC konvertory pro 12,24
a 48V
Jediné co tam není je dálkový monitoring napětí baterie a případně
nabíjecího a vybíjecího proudu.
Samotný regulátor má nějakou RS485 komunikaci na externí displej, USB či
Bluetooth modul - to je je mi docela k prdu, 200km daleko
Postačil by ethernetový voltmetr do 30V, ampérmetr (bočník do 10A) - říkám
si, že takových věcí musí být hromada, asi blbě hledám, nic jsem nikde
nenašel, asi blbě hledám.
Nějaký tip?

díky

Jara