Chipy nejsou - Simatic

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Říjen 11 12:02:38 CEST 2021

Díky,

s Jorkem jsem komunikoval - měli jen DO (za dlouhé peníze, ale to už dnes nepřekvapí)

Jinak mám kontakt na člověka co má pár kousků CPU1215C jestli chceš a DI pro dvanáctistovku jsem zase našel v Elkovu v Brně
Mně tedy nakonec přijdou ty Starter kity, ale karty furt sháním...

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdenek
Sent: Saturday, October 09, 2021 7:54 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Chipy nejsou - Simatic

Podobné peklo je i s S7-1200... :-(

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of DeeJay
Sent: Friday, October 8, 2021 10:53 PM
To: 'HW-news'
Subject: Chipy nejsou - Simatic

Ahoj všichni,

sice to asi není moc pravděpodobné, ale přesto se zeptám.
Nemá někdo na prodej nevyužité (i použité) komponenty systému Simatic
S7-1500?
Chybí mi 2 procesory (na typu moc nezáleží) a houf DI, DO, AI karet
Z nouze jsem objednal 2 starter kity, vypadá, že nebudou ani ty.
Peklo s dodávkami, jestli bude nejhůř, budeme to muset upravit na S7-300
těch je po bazarech relativně dost.

Jara