rozdil C++ a C#

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Říjen 11 09:47:38 CEST 2021

net core se značně rozvíjí a chcete, aby Vám ta aplikace fungovala nejen
2 roky a poté nic nebo jste byli bez podpory. Tak to chcete přeložit.
Obecně si chcete dát nějakou hlášku při hledání chyb, atp. . Není to
standardní ladění, když to spustíte na jiném os. Když máte vše v jednom
prostředí, tak Vám třeba stačí debugger na jedné platformě s vývojovým
prostředím.

Jirka