rozdil C++ a C#

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Říjen 11 09:28:37 CEST 2021

C++ vs c# je hlavně o vytváření objektů a řetězců, pokud se nebavíme o
net verzi. V c# se nikde nedělá delete objektu a tak se třídy vužívají
hojně i na argumenty... . Se stringy se taky dělá jako s čísly a sčítáte
bezstarostně. Web dělat v čísetém c++ a sčítat řetězce je o řád jinde
než v c#.

Basic počítá od 1 ne od 0 neboli cykly nebo stringy a vyřezávání... . Na
stringy jsou samozřejmě v Basicu jiné metody.

Jirka