mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 11 01:15:55 CEST 2021

Odpovím si sám.
Kouknul jsem do té normy. A tam píšou, že komunikace je half-duplex.
Takže by měla stačit RS485.

Nakonec ale fakt bude asi nejjednodušší to udělat s malým procesorem, na
něho přímo pověsit IR LED a fototranzistor.

Jinak je zajímavé, že podle normy ta díra pro zasunutí sondy nemá žádný
klíč.
Takže nic nebrání tomu to tam zasunout blbě.

PL