mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 10 19:58:07 CEST 2021

Podíval jsem se na ten odkaz, a není mi to moc jasné.
Autor tam přiložil kompletní dokumentaci, včetně Gerberů pro výrobu tišťáku.
Ale v těch Gerberech je snad 1/4 spojů nepropojených. A nejsou to nijak
složité propoje, celé by se to dalo navrhnout i na jednostrance.
A to pomíjím, že autor s oblibou zbytečně  používá odpory 13k, které
jsou až v E24. V místech, kde by stejně tak mohly být 12k nebo dokonce 10k.

Já na to asi udělám tišťák s MAX485 pro RS485. Použít přímo USB by se
hodilo jen při jednorázovém odečtu, kdy tam přijdu s noťasem.
Ale po RS485 to jednoduše dotáhnu do měřicí centrály.

PL