Re: OT Topný faktor klimatizace vs výška

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Říjen 9 21:06:51 CEST 2021

Převýšení mezi výparníkem a kondenzátorem nemá žádný vliv, tlaky
moderních chladiv jsou mnohem vyšší než tlak hydrostatický. Ale kolega
optimalizoval polohu vnější jednotky u rodiného domku, a vyšla mu lepší
na balkóně. S ohledem ma meteorologické vlivy.
Lubor