chipy nejsou - vesmir

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Říjen 9 15:09:25 CEST 2021

Dobrý den,

Já jsem kdysi rentgenoval 27C010. Kamarád dělal na ČKD na defektoskopii,
a rentgenoval tam odlitky. Donesl jsem mu paměť, ať ji tam nechá tak
hodinu. Přečetl jsem ji bez problému. Nakonec tam ta paměť byla 3 celé
směny, dohromady asi 24 hodin, a stále šla přečíst bez chyb. Potom nás
to už přestalo bavit :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip