chipy nejsou - vesmir

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Sobota Říjen 9 00:58:56 CEST 2021

Napr. TI uvadza u niektorych svojich procesorov Recommended Power-On Hours
(POH)
https://www.ti.com/lit/ds/symlink/am1808.pdf str. 67
U tohto konkretne 100000 hodin, co je nieco cez 11 rokov maximalneho
prevadzkoveho casu kedy este rucia za parametre.
Teda oni to nazyvaju "recommended", ale v tom datasheete pisu "To avoid
significant degradation, the device power-on hours (POH) *must be limited*".

Ale co presne je za tym som nezistoval.

Slavo T.