chipy nejsou

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Říjen 7 20:38:16 CEST 2021

Co za čipy (resp. jádra) se vlastně nejvíc používá ? Někde jsem zahlédl,
že stále ještě frčí Z80, protože je zavedená. Ta 4-jádra bych chápal pro
nějaké grafické UI, pro řízení něčeho v reálném čase si to moc nedovedu
představit. Ono už je dost problematické použít nějaký ten RTOS, data na
haldě a podobné věci které nejsou úplně deterministické.

Mrazík