chipy nejsou
Jaroslav Buchta
jaroslav.buchta na hascomp.cz
Čtvrtek Říjen 7 19:18:43 CEST 2021
Tak jinak, kdyz jsme kolem funkcni bezpecnosti neco resili, tak jsme
nasli, ze treba STM32F0 ma certifikaty pro SIL2 a za nejakych podminek
snad i SIL3 To bude v autech asi zakladni. Vyssi rady byly v procesu ale
CM4 jeste nic.
Ma to vubec nejake existujici ctyr+ jadro ktere se da koupit za rozumnou
cenu? Overenou spolehlivost jak z hlediska funkce tak casu a za
extremnich podminek? Ty moderni cipy jsou hlavne o multimediich,
konektivite a grafice, to je pro oklynka a ABS celkem naprd.
A Mana ma IMHO taky docela rozumny pristup...
Dne 07.10.2021 v 19:09 Petr Labaj napsal(a):
> No a proč by neměly mít, když nebudou proudově ani napěťové přetěžované?
> Navíc tím jemným procesem i na nepatrný čip můžou udělat více
> redundantních struktur.
> Ti autaři životností taky argumentují, že "je to nevyzkoušené".
> Ale jestli to není spíš jenom výmluva, když jednoduše a prostě
> neinovují. Ale nakonec asi nemají proč.
> Něco jako když Máňa ze špuntárny se nebude očkovat, protože je ta
> vakcína dlouhodobě nevyzkoušená.
>
> PL
>
> Dne 7.10.2021 v 9:00 Jaroslav Buchta napsal(a):
>> Pri te prilezitosti me napadlo, jestli cipy s nanometrovou geometrii
>> budou mit v automotive podminkach zivotnost 20+ let jako ty u aut
>> dnes starych 20 let co stale jezdi...
>>
>> Dne 07.10.2021 v 8:34 Jindrich Fucik napsal(a):
>>> Mno a jsme u toho, máme tu novou zaručenou stížnost od intelu proč
>>> nejsou čipy. A jako náhodou směřuje přesně tímto směrem. Automobilky
>>> nechtějí do zpětného zrcátka montovat osmijádro:
>>> https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/cip-polovodic-vyroba-aut-intel-automobilky-apple.A211005_151625_automoto_fdv
>>>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list