Freecad - kopie části objektu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Říjen 7 10:34:22 CEST 2021

Mám ve Freecadu vytvořenou krabičku (názorné demo v příloze) resp.
spíš skořepinu. A teď bych potřeboval vytvořit druhý objekt (body),
který bude kopií zadní vnitřní strany této krabičky (plocha s dírami
bez textu) a vyextrudovat si z toho desku. Ideálně tak, aby se nějaká
změna (posun díry např.) přenesl na tu kopii, ale to bych v nejhorším
oželel. Nějakou dobu nad tím přemýšlím a zatím mě nic jednoduchého
nenapadlo (software až tak do hloubky neznám). Chtěl bych se vyhnout
tomu to obkreslovat i když toto je zrovna obdélník (je to jenom
příklad pro snazší pochopení) a problém by to nebyl (akorát to pak
proměřovat...), ale na to na co to chci použít já má nepravidelný tvar
a obkreslovalo by se to blbě (možná by to ani nešlo). Zkoušel jsem
projekci, ale ta na tohle nefunguje. Snad mě napadá zkopírovat si těch
x sketchů z kterých se to skládá, spojit je to jednoho a udělat si z
toho druhé body (vyextrudovat desku).

MG