bohemia energy a 'velkoobchodni' ceny

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Říjen 7 06:22:52 CEST 2021

na slovensku asi meli minimalni cast trhu a nestalo jim to za to ?
https://www.tzb-info.cz/ceny-paliv-a-energii/14375-slovensko-energeticky-trh-nasich-sousedu
u nas to bude jine.
ja jsem vcera nakonec zbabele naklikal on-line prechod od EEE k
CEZu_prodej(necekal jsem do voleb). Elrktriku na dobu neurcitou, protoze
nemam nervy cekat co bude. Kdyz uz vcera ohlasili plyn o 40% a politici
zacali slibovat zruseni dph, bude to asi mazec :-)
jo a mluvil jsem s byvalim CEZakem a ten rikal, ze zadna odstavka pri
problemu s dodavateem nehrozi. pri krachu nebo nejakem prusvihu
zustavate jako chraneny zakaznik za nejaky ceny co stanovuje snad ERU a
pak mate cas nekam migrovat. kam se pripadne stratej treba zaplacene
zalohy, co si clovek setril pres leto na zimu, radeji ani nezkoumam.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín