Re: RTL-SDR a letecké pásmo

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Říjen 6 19:52:07 CEST 2021

Nejsem si jistý zda jde o rušení. Tady by žádné rušení být podle mne
nemělo.
Jsem už z toho 16 let venku a dělal jsem i pro Kbely a CEF01, ale hlavne
KV.
VKV jsem měl doma jen ze zájmu a v práci jen abych věděl že už má fakt
spojení na VKV
a mohli jsme si dát sbohem... to byla ale už jen moje iniciativa.
Když mi řekl pracovně že má VKV spojení a děkuji za spolupráci a
neshledanou tak to pro nás
byla konečná a mohl jsem vypnout, i když jsme to ještě samozřejmě
nechávali.
Nikdy nevíte kdo vám třeba prostřelí éro zevnitř.
Jinak je věž atd... k poslouchání na netu ale o to tu asi nejde.
Hezký den,
Jindra Polívka (OK1FJP)