Re: OT: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Středa Říjen 6 18:30:41 CEST 2021

Ted jsem si otevrel Ceny plynu letí strmě nahoru, až o 40 %. Česko volá
po společném postupu EU - Seznam Zprávy (seznamzpravy.cz)
<https://www.seznamzpravy.cz/clanek/cesko-neobvykle-vola-po-spolecnem-postupu-eu-kvuli-cenam-plynu-a-elektriny-176527>
a vidim dobre? 4Kc / kWh plynu?
Kam pujde elektrina kdyz Nemci vsadili na vyrobu z plynu, ucinnost bude
tak 30%?...
To uz prestava sranda asi, urcite pokacim na zahrade par stromu.