Re: RTL-SDR a letecké pásmo

Ota Herm ota na herm.cz
Středa Říjen 6 16:17:32 CEST 2021

Pásmovou propust mám BPF-AIR od DD Amtek, parametry:
Propustné pásmo 112 – 140 MHz
Určeno pro přijímací cestu
Průchozí útlum: 2 dB typ.
Potlačení pásma 0 – 100 MHz: min. 40 dB (typicky)
Potlačení pásma nad 155 MHz: min. 40 dB (typicky)
Osazení (LC): 5 cívek, 5 kondenzátorů
Vstupní/výstupní konektor: BNC
Vstupní/výstupní impedance: 50 Ohm

Spektrální analyzátor k dispozici bohužel nemám, ale zvážím ho někde
vypůjčit. Ten vliv silného rušení je dost pravděpodobný a celkem by mě i
zajímalo, kdo a kolik tam do nás "smaží", když už tam bydlím.

Kdyby se potvrdila doměnka s rušením, tak má smysl třeba dát těch pásmových
propustí víc do série? ;-)

Příště to vyzkouším rovnou na letišti v Benešově, tam to musí mít takřka
ideální podmínky.

Díky za pomoc!
Ota