[OT] vyber elektrocentraly

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 6 15:12:48 CEST 2021

U benzínu to hrozí taky, když budete používat standardní benzín s přísadou
těch bio srágor. Do agregátu, zahradní techniky, lodního motoru a všech
těchhle udělátek kde je motor většinu času v klidu kupuji jen a pouze Vervu
100. Ale je  o něco dražší než BA95 atd...
Co se týče agregátu mám  starou Hondu GX1200.... dodnes funguje výtečně v
podstatě  kdykoliv na první škubnutí. Pak mám ještě nějaký Einhell to jsem
dostal jako nefunkční. Nějak jsem to zprovoznil, stačilo vyčistit
karburátor, ale nastartovat tenhle agregát je vyšší dívčí. Ale je tam hodně
špatná přetížitelnost v podstatě má mít výkon 1kW ale už 600W vrtačka jí
zadusí. A pak mám ještě starou vojenskou dvoutaktní centrálu... Za mě je to
držák který se hned tak nerozbije. Snese to  "vojenské zacházení" , takže
to hodně často půjčuji. Za těch cca 15 let co to mám nikdy nebyl žádný
problém.   Olej do toho používám nějaký kvalitní. Skoro není poznat že to
je dvoutakt. Jednou běžela v kuse celý týden. Tyhle centrály jdou ještě
občas někde koupit na webu. Já jí koupil kdysi Holicích za 1500Kč úplně
novou v krásné vojenské dřevěné bedně.

středa 6. října 2021 Petr Simek <p