Re: OT: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Středa Říjen 6 11:39:48 CEST 2021

Přiživím se na tématu:

Mám v domku ekvitermní regulaci, řízenou jen externím čidlem, takže podle venkovní teploty se mi řídí teplota okruhu.
Radiátory v jednotlivých místnostech jsou pak řízené termohlavicemi, podlahovku nemám.

Je toto řešení principiálně špatně nebo je použitelné?
Subjektivně to funguje dobře, ale třeba něco přehlížím.

Tomáš