[OT] vyber elektrocentraly

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Říjen 6 11:36:02 CEST 2021

Voda v benzínu ? Já nevím kde se tam bere ale můj nevlastní děda v roce
1948 musel
ukončit živnost a až do své smrti držel všechny ševcovské mašiny a
materiál ale to je jiná písnička.
V tom roce 1948 do té dílny uskladnil motorku ČZ 125 a já ji od jeho
syna po dědově smrti dostal
a grátis. To bylo někdy v roce 1973/74. Takže benzín v ní byl určitě tak
25 roků.
Chytla tedy až na roztlačení ale s klukama jsme se na ní nablbli dost.
Jednou nás zahlídli policajti a kluci vy jste na tom jeli že jo?
Nééé, tak si policajt sáhnul na hlavu, tedy ne na svojí ale u motorky.
No, popálil si trochu prsty ale vzali to sportovně. Tak dotlačit domů a
žádné hlouposti.
Pak jsem na ní ještě dojel na chatu, bez papírů bez helmy, ale na tom se
jezdilo
jak na malém Harley D.
Já měl tedy ještě druhý sedák a o dost výše než ten pro řidiče.
Měl jsem tehdy tak 70 kilo a tak to jelo 80 všude, kopec nekopec.
Skoro úplně stejná je vystavená v mezipatře v aut. muzeu v Lánech.
Nyní zamluvená ale bývala u ní cena 350 tis. českých.
https://www.auto-muzeum.cz/cz/cz-125-t
Hezký den,
Jindra Polívka