Re: OT: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Středa Říjen 6 10:41:48 CEST 2021

V bytovém domě se prostě spolumajitelé podílí na společných nákladech a
nějak se to musí rozpočítat. Samozřejmě, vždycky bude někdo kafrat, typicky
kdo bydlí v přízemí, nechápe, proč se musí opravit střecha... při
rekonstrukci fasády a zateplení ti bez balkónu závidí těm s balkónem, že
mají nové zábradlí. Pokud jde o topení, než stát nařídil měření spotřeby
tepla, dělalo se to rozpočítáním podle podlahové plochy. Taky pořád někdo
kafral, zažil jsem před lety v paneláku souseda, co vážně uvažoval, že si
do těch trubek k radiátorům namontuje nějaké průtokoměry (byl trochu
jednodušší, asi mu nedošlo, že když by byl jediný v celém domě, bylo by mu
to k prdu).

No, asi našli, ale nebude to každej druhej. Tipnul bych si tak jeden ze
sta... jo a jsou lidi, co to neposuzujou podle teploměru v místnosti, ale
sahají na radiátory, jestli jsou teplé. Studené = mně to v bytě netopí... u
radiátorů s termostatickými hlavicemi. Tak tomu věřím, že takový případ
prostě bude topit na těch 26. A pak si otevře okno...

Pavel Kadečka.