Re: RTL-SDR a letecké pásmo

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Říjen 5 22:00:45 CEST 2021

Aku demodulaciu a sirku pasma mate nastavenu ?

Letecke pasma chodia AM, so sirkou pasma (filtra pred demodulaciou) sa
mozete pohrat medzi 9 az 3 kHz bude sa menit sum a zrozumitelnost.
Na vzdialenost 14 km by prijem mal ist na 1m drotu (oblubena snura od
meraku s krokodylkom o zaclonu)

Niektore RTL-SDR maju osadene antiparalelne diody na vstupe ako ochranu.
Nemate z niecoho prilis silny signal, alebo nejake DC napatie na vstupe,
ktore otvori diody a skratne vstup?

Na nejaky USD SDR dongle som pocuval cca 30-35 km bratislavske letisko.

Na rucke chodi na  pendrek.

Dodo

Dňa ut 5. 10. 2021, 21:23 Ota Herm <ota na herm.cz> napísal(a):