kvizovy dotaz - volani O2 z Prahy do Bratislavy

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Říjen 5 10:53:29 CEST 2021

No podle mě to volání v EU zóně neznamená, že voláš do EU, ale že voláš z EU v rámci roamingu. Já mám dražší tarif a nemám neomezené volání do EU.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of jan na galuszka.cz
Sent: Tuesday, October 5, 2021 9:43 AM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: kvizovy dotaz - volani O2 z Prahy do Bratislavy

Zdravim

zde je printscreen nabidky ze stran O2
https://components.online/foto/O2-free-20211005.jpg

Dotaz

Kolik me bude stat volani 5 minut z Prahy do Bratislavy, kolik z Prahy do Warszawy, kolik z Prahy do Vidne?

a opacne .. z Bratislavy do Prahy, z Warszawy do Prahy, z Vidne do Prahy ?

Jsem zvedav, jake procento odpovi spravne

S pozdravem
             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:  jan na galuszka.cz
)