Re: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Pondělí Říjen 4 15:10:31 CEST 2021

Nechci tady dělat reklamu, ale dám vám kontakt na výrobce, která dělá TČ
voda-voda a zem-voda. Kdysi mi říkal, že někdo topí i přímo vodou z
horského potoka, která má jen kousek nad nulou. Takže ani studnu dělat
nepotřebujete. Mám dojem, že to ale podléhá nějakému povolení od správy
povodí, ale to on bude vědět. Záleží na průtoku vody v tom potoce.
Slyšel jsem i o lidech, co u nás topí vodou z Labe. Tam by to mělo být
bez problémů.

Anděl