Re: OT: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Říjen 4 10:58:12 CEST 2021

Já bych si ještě jednou přečetl tu Dodovu odpověď.
Z té v zásadě vychází, že termostat se dává do muzea. Já mám referenční teploměr v koupelně a jeho vliv na regulaci je tuším 0,1%.
Mám ho tam čistě proto, že se mi líbí na statistikách sledovat i vnitřní teplotu v bytě.
Koupelna je pochopitelně z pohledu regulace úplně mimo - někdo se sprchuje horkou vodou = teplota vylítne nahoru, někdo jiný přijde a řekne, tady je páry jak v sauně a otevře okno, ... a tak.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Martin Hanek <martin na hanek.net>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 4. 10. 2021 8:41:46
Předmět: Re: OT: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Dobrý den,
děkuji za všechny názory, půjdeme tedy do plynu, původní potrubí a
radiátory, samozřejmě s výměnou hlavic u nich a regulací. Toto bude, jak
už tady někdo poznamenal, ta nejsložitější část.
Ještě doplňující dotaz, termostat pro kotel se dává třeba do obývacího
pokoje. Ale co když rodiče přes den "žijí" převážně v kuchyni? Tam to
bohužel ovlivňuje teplo ze sporáku. Je to vhodné dávat tam?

Martin Hanek