Impulzni topeni

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Pondělí Říjen 4 09:06:21 CEST 2021

O tom jsem vždy snil, postavit si ve skolnich dilnach perpetuum mobile … asi jsem malo studoval.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of AZe
Sent: Montag, 4. Oktober 2021 08:35
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Impulzni topeni

Už jsme překonali i Ameriku, dříve zemi neomezených možností, dnes blbostí:

“Vítězem v tvůrčí podkategorii se stal Pavel Horký, opět student třetího ročníku ISŠ Nová Paka s prací Ověření funkce bezpohybového generátoru MEG. Ten nejenže teoreticky popsal neobvyklé nadčasové zařízení na čerpání volné energie podle amerického patentu, ale zařízení i postavil v dílnách školy jako repliku a měřením ověřil nárůsty energií....”

Zdroj: https://krkonossky.denik.cz/zpravy_region/novopacti-studenti-zvitezili-a-postupuji-do-narodn.html

Ideální zařízení pro spojení s HE3DA ....

aze