Re: OT: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Říjen 4 08:27:52 CEST 2021

Investičně bohužel čerpadlo vyjde o hodně více, tak se to nikdy nevrátí.
Navíc musíte v zimě přitápět el. energií. Nyní když se zvednou ceny
energií, tak se asi zvedne skoro všechno stejně. Je to tedy paradox,
protože část el. energie se bude asi vyrábět z plynu. Plyn taky není
zelená energie. Nejlépe vyjde plyn a kondenzační kotel, pokud se na trhu
úplně něco nezmění.

Jirka