Re: OT: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Říjen 3 20:17:28 CEST 2021

On ten plyn neni az tak drahy jak si vsichni mysli.
A kdyz se zapocte prace + skladovaci prostory +  znicene zdravi , tak
vyjde nejlevneji.
Znami bydli na vesnici, par ldi se snazi usetrit pali smeti.Vysledek?
Skola v prirode pro deti - v dnesni dobe docela palka. Deti jsou veecne
nemocne z toho sajrajtu co dychaji takze opet rodice doma takze dalsi
financni ztrata.

U noveho zatepleneho domu mi vychazi nejlepe primotopy, klima na
dotapeni behem podzimu/ jara a velke okna na jih + tmava dlazba na podlaze.

Michal Gregor