mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Říjen 1 20:26:44 CEST 2021

Stabilního dodavatele jsem myslel kvůli možným krachům těch, co ještě dodávají za nízký fix. Podle mě se do problémů teď žene EEE, takže osobně bych je vyměnil. Samozřejmě jsme při výměně dodavatele taky dostali vysokou cenu, ale není tak vysoká, jako ve srovnání s EEE.