OT: Opakovane mikrovypadky proudu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 1 16:59:36 CEST 2021

pátek 1. října 2021 Jindroush <jindroush na seznam.cz> napsal(a):

> Dobrej,
> muzu neco udelat s CEZ Distribuce

> asi těžko...

> V baraku je nenulove mnozstvi hloupatych zarizeni, ktere tezko nesou tohle
> vypinani a fakt me to sejri.

> Tady můžete "zabrat".. vyměnit ty hloupatý zařízení za nějaký chytřejší
kterým to nevadí,
nebo jim zajistit po dobu těch pár vteřin jiné napájení. Ono záleží na co
to tam máte k čemu to je...
 Jestli to jsou nějaké hračky tak nevím jestli má smysl se s tím zabývat.
Ale jestli je to součást nějakého celku který má kvalitně fungovat, tak se
opravdu budete muset postarat o to aby to napájení tam bylo nepřetržitě.
Udržuji důležité telekomunikační uzly a všude, kde to má fungovat bez
problémů je to udělané tak že nějaké cvrkání tahání za elektriku nebo
výpadky nevadí.... je to podložené bateriemi. Jsou lokality kde je jednou
za rok třeba hodinový výpadek, ale jsou i takové kde jich třeba přes 1000
a  z toho okolo půlky jsou kratší než sekundové.

>  Pocasi je krasne, stromy nepadaji a neziju na horach.

Taky se můžete přestěhovat, v ZČ mám vytipované lokality, které jsou na tom
s výpadky naprosto bez problému. 😀