mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Pátek Říjen 1 14:12:38 CEST 2021

Tak s tým by som počkal, až zakážu kúriť drevom atď... tak Vám komínom bude utekať teplo 😊.
Robo

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Friday, October 1, 2021 2:07 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

hezky patek.
ted jsem prave spadnul ze zidle, protoze jsem si precetl zapadlej email,
z 30.9,  od mojeho distributora "europe easy energy". prechazel jsem
onehda se stadem casopisu dtest a zatim vse ok. el. i topime, cca
13000kWh rocne.
ted mam moznost bud podepsat cenu vazanou na velkoobchod, ale muzu prej
i zustat u fixu, ktery se ale meni od 1.11 2021 z cca 1,8kc s dph NT i
VT na 4,1kc NT i VT. to je "jen" cca +130% ...
takze to neni o zvazovani vyhodnosti, ale vlastne rozkaz "podepis a moc
nepremejlej". ze mam teda vsechny zeleny idioty v posledni dobe dost v
hube, ale ted bych asi i strilel .
takze nakonec proste podepisu a pak budu cekat co bude a pak resit co s
tim. asi se pojedu mrknout na krbovky a do stavebnin na cenu kominu. mam
v podstate bungalov u lesa, ale zatim bez kominu :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín