Impulzni topeni

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Říjen 1 13:25:53 CEST 2021

Pred rokmi som vyslovil vetu "zakona zachovania inteligencie"
( neviem, ci som bol prvy, alebo jediny,...  - nezaujima ma to... )

"Suma inteligencie vsetkych ludi na zemi je konstanta."

Ludstvo dokaze stale zlozitejsie veci, niektori jedinci su vysoko
nadpriemerni a v neposlednom rade pocet ludi na planete Zem stale rastie ...
Niekde sa to musi prejavit ;-)

Dodo

pi 1. 10. 2021 o 13:16 Admin HWnews <hwnews na cncnet.info> napísal(a):