OT: Impulzni topeni

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Říjen 1 12:46:54 CEST 2021

Ale na tom puvodnim sdeleni nic zavadneho neni...ostatne i na tom webu
webnode zase tolik veci na kterych by se dalo tocit neni.

Zarizeni s prikonem 6kW muze mit spotrebu klidne 1Wh. Stejne tak muzete
protopit jen ty tri kWh....za predpokladu, ze jste eskymak v garsonce.

Ze to je samozrejme smecko je jasne.

RV