OT: Impulzni topeni

AZe aze na seznam.cz
Pátek Říjen 1 10:39:02 CEST 2021

PODVOD. Nic než podvod. Nedivím se, že lide naletí, když jsou ochotni naletět na podvody typu Perpetus a koupit to. Jeden jeho šťastný majitel u mne před týdnem byl, řeším přestavbu na fungující tepelné čerpadlo (použije se jen skříň a snad deskový výměník Swep)....
aze

From: Pavel Kratochvíl
Sent: Friday, October 01, 2021 10:15 AM
To: hw-list
Subject: OT: Impulzni topeni

Zdravím,
nemám odvahu se zeptat výrobce, tak se zeptám tady. Narazil jsem na "Impulzní topení" (https://www.eshop-teza.cz/). Jakým zázrakem tam udělají tohle: "Spotřeba 2-3 kWh tepelný výkon 5-6kW"? Komu se to nechce prohlížet, je to krabička se vstupem a výstupem topné vody a vedou do ní dva kabely. Popis zařízení, fotogalerie a hromada certifikátů je na https://teza-cz.webnode.cz/

Předpokládám, že je to blbost, jen mě zajímá, jestli už se na to někdo nachytal.

PK