OT Pece o zrak Re: vybírám notebook

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 30 19:20:52 CET 2021

ja bych vam to opravdu moc pral, ale myslim, ze je to jen zbozne prani a
naprosta spekulace

Ja jsem az do cca 40 let videl naprosto perfektne (dalka/blizko) a pak
behem cca 3 let jsem se zhorsil na blizko tak, ze v krame neprectu na
etiketach naprosto nic, coz je pro celiaka dost v pruser

teorii o preostrovani a cviceni s ocima (tusim se tam ale doporucuje
koukat na minimalne 25m...5m je bych rekl malo) znam, ale ciste selskym
rozumem mi na tom neco nestymuje...pokud oci namaham na blizko (svaly
cocku vice deformuji) cekal bych, ze se zrak bude zhorsovat na
dalku...cocka se bude odmitat ztencit....

osobne to vidim na 95% ciste jako dedicnej faktor ...uplne stejne to mel
s brejlema i muj tata

ad tmave bryle proti Slunci...neni to ani zdaleka tak jednoduche...tmave
bryle vam dovoli mnohem vic otevrit zornicku a pokud nechodite ve
svareci kukle je daleko vetsi riziko poskozeni zraku rozptylenym UV
zarenim, ktere koupite po stranach

RV