Re: vybírám notebook

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Listopad 30 18:01:52 CET 2021

jen potvrzuju podobnou zkusennost s mega lenovem P70, I7 pracovni
stanice za tesne 100kkc. prave ta zakladni funkcnost/nefukcnost portu,
dockiny, pamatovani si externich monitoru, proste bida. po uprku z
korporatu a prechodu na stolni starej sunt s I5-2320 a osazenem 16GB ram
+ 2x ssd samsung 1 + 2T + 4T rotacak a GTX950, nemam vetsi problem.(svuj
stolni DELL s xeonem jsem tesne pred tim odchodem vymenil diteti za ten
I5, asi znameni :-) rozdil ve vykonu neni patrny. samozrejme jsem
vybiral nahradu za ten notas, ale ted sedim doma a jedu na tomhle.
predstava, ze mam novej stolni, s I5/7 na 4,xGHz + nvme tak mam cukani,
ale necham si to jako darek na lepsi casy :-)  jestli jeste nekdy bude
lepe.
tomik.