Re: vybírám notebook

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Listopad 29 13:34:14 CET 2021

Doma mám dost staré Lenovo, vybíráno postupem, který končí "seřadit podle
ceny" a tohle má. Implicitně je to zaplé při použití LiPol, ale jde to
zapnout i s LiIon.

Jinak jen tak pro zajímavost, ten NTB jedno dítě na táboře specifikovalo, že
v tom mám poslední procesor AMD co ještě šíleně topil*. Vydrží necelé 2 hod,
případně necelou jednu při hraní Lolka. Plast, zažil několik vtipných
situací, typu pád z košíku na kole, pád mě s noťasem v ruce ze skejtu. Vždy
vznikly jen šrámy, jinak přežil plně funkční, včetně mechanického HDD. Jo a
displej má divný barvy, projevujou se ale jen tím, že vybarvení
schematických značek v Kicadu není nažloutlé, ale nerůžovělé. Jinde jsem si
ale ničeho nevšim:-)

V práci mám novej Acer s Ryzenem 7 - 8 jader, 16 giga, nevím jak dlouho
vydrží na baterku, zatím se mi jí nepodařilo vybít ani když jsem s ním šel
rentgenovat na celý odpoledne. Ale pozor, při výběru mě nenapadlo
kontrolovat přítomnost kláves Home a End, navíc nemá LEDky na numlock a
capslock. Apoň že má levý \.

*Což je i výhoda, když se vedle výstupu horkého vzduchu položí ohryzek z
jablka, za pár hodin vyschne a pak může bejt měsíc v koši spolu s kamarády z
dalších dní, aniž by začal plesnivět.

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>
"
Ano vím o tom. Některé to umí, ale asi ne všechny. Nejspíš je to funkce
strojů business třídy.

Dne po 29. 11. 2021 11:34 uživatel Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com