Re: vybírám notebook

Neděle Listopad 28 22:40:58 CET 2021

Nevím, ale syn mě přesvědčuje, že procesory AMD jsou lepší. Tak nevím. V
tom noťasu HP má ten Intel 3 GHz a boost tuším že 4,1 a ten AMD v Lenovu
má 1,8 GHz a boost 4,3. Předpokládám, že by mohl být úspornější, i když
ty procesory jsou úplně jiné, asi se nejde podle těchto čísel
orientovat. Jinak když to vezmu podle parametrů, to Lenovo má větší
disk, větší operační paměť a snad se za těch 11 let taky už naučili brát
displeje od toho správného Číňana, který to zvládnul líp. A Lenovo
používám už 11 let a mimo problémů, kdy po aktualizaci Windows nešel
vypnout (druhý den poslali opravu té aktualizace a už šel) a pak zase
přestala jít webkamera a rozchodil jsem ji návratem k původnímu driveru,
tak jinak bez problémů.

Asi mi to funguje, protože nejsem příliš náročný uživatel :-) a není to
náhodou tak, že to všichni výrobci sestavují z komponentů od stejného
Číňana?

Anděl