RE: Začátky s laserovým ploterem

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Listopad 28 18:57:27 CET 2021

Ono to bylo tak, že jsem stáhl a nainstaloval oba programy. Spustil jsem oba a podíval se, jak vypadají. Už z internetu jsem věděl, že LightBurn by měl být lepší. A na první pohled se mi víc líbil. Tak jsem si řekl, že začnu právě tímto. LaserGRBL jsem zavřel a začal si hrát s LightBurn. A protože se mi líbil, už jsem se k tomu zdarma nevrátil. A koupil jsem si licenci. Takže tak. Někdo ty softy platit musí 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Sunday, November 28, 2021 6:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Začátky s laserovým ploterem

No, bylo tam: "... jsem ho vůbec nepoužil, protože jsem hned koupil tento ...".
A to je (podle mě) chyba.

Kdybys ho zkusil (když už ho máš), a pokud by nevyhovoval, tak koupíš jiný - to by dávalo smysl.
Aspoň teda v mém světě.

K tomu převodu přes Adobe Illustrator: to je právě ten problém použití placeného SW.
Takže pro majitele OK, pro ostatní jako rada celkem k ničemu.
Ono to teda jde i přes jiné SW, ale právě jen přes ty "velké".
Třeba přes Inkscape, který je free, ale je to děsný moloch.
Super by byla nějaká utilitka, ideálně s CLI, fungující stylem "dxf2svg soubor.dxf soubor.svg".
Odklepnu, a do sekundy mám převod hotový.

PL