Re: doba praní ?

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Neděle Listopad 28 18:46:08 CET 2021

protoze se pracky snazi prat bez vody;-)  - tedy s minimalnim mnostvim
vody, coz nejak implikuje ze se to tam musi tocit dele pro stejny
praci ucinek. ale pracky obcas mivaji pro nektere (ne vsechny)
programy "urychlovaci" tlacitko (ktere zkracuje defaulni cas - melo by
se tedy pouzit asi jen pro mensi napln, ale osobne pro normalne
zaspinene pradlo nevidim rozdil).