Re: doba praní ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Listopad 28 18:04:58 CET 2021

presne tak. diky zelenosti jde o pokusy jak vyprat bez vody a elektriky.
vsechno ma sve meze. tohle pisou i v dtest casaku co doma bereme.
nakonec jsme koupili, zase, bosch, kde v recenzich hospodynky kvitovaly
moznost si program upravit podle sveho. bez wifi, smart a 7 smyslu :-)
ja s tim nemakam, tak neposoudim. ale treba servis bosch je jak u
vercajku tak nekterych spotrebicu celkem transparentni. tak jako
konzerva moc nemenim, kdyz nemusim :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65