Re: Začátky s laserovým ploterem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 28 17:32:56 CET 2021

Sundat řemen a jezdit s tím rukou.
Pocitově nesmí být nikde řádný zásek.
Podle konstrukce ještě může být problém v nerovnoběžnosti pojezdů, pokud
to jezdí po dvou.
Ideálně pořádně přeměřit a zúhlovat. Případně napřed prověřit každý zvlášť.

S laserem zacházet podobně jako s měřicím přístrojem.
Tedy velmi šetrně, protože požadavky na přesnost jsou vysoké (pokud to
není jen na hraní), ale tuhost konstrukce minimální.

PL