Re: Začátky s laserovým ploterem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 28 17:15:08 CET 2021

Protože je fajn a je free.
Takže určitě nebude prudit s nějakou ztrátou licencí.

A taky ho tím pádem můžu kdykoli doporučit někomu, kdo má s laserem
problémy.
Takovému člověku nepomůže, když mu řeknu, že v mém placeném SW to funguje.
Ale u LaserGRBL mu řeknu: "stáhni si tohle, nastav tam toto a řekni, co
to udělalo".
Laser jsem rozbíhal nebo aspoň pomáhal s rozběhem už pěkné řádce lidí.

Proto třeba neumím poradit s převodem z DXF, protože na to používám
placený SW,
a ten si kvůli tomu nikdo asi kupovat nebude.
Mimochodem jsem tím včera zabil několik hodin, abych nějakou free
variantu našel.
Ne pro sebe, já to pořešené mám. Ale pro jiné.
A nebyl jsem úspěšný. Bez chyb nefungoval žádný z asi 20 SW, které jsem
zkoušel.
Ono do DXF je hodně bohatý formát.

Navíc je open-source. Takže nějaké případné extra prudící vlastnosti by
se daly ohnout.
Probíhá na něm aktivní vývoj, takže i chyby se opravují.
Je to prostě fajn kámoš.

PL