RE: Začátky s laserovým ploterem

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Listopad 28 00:14:47 CET 2021

Nějak jsem žil v domnění, že to bude nějak složitější, že nějaký SW musí vymyslet, kde a jakou rychlostí se pojede a jakým % výkonu se přitom bude svítit, … ale teď mi došlo, že pro běžné věci asi bude obojí po celou dobu konstantní, takže jde jen o to v něčem nakreslit čáry a hotovo:-)

To mi pak asi skutečně stačí Kicad a OpenScad.
Teď jsem teda nakreslil čtverec v Inkscape, zbavil ho výplně a jdu to zkusit:-)

PH

Od: Petr Labaj
No a proč ne třeba ten OpenSCAD? On umí SVG export, aspoň podle dokumentace.
Nebo KiCad nebo spoustu dalších možností.

Našel bych si nějaký SW pro bezproblémový převod z DXF do SVG.
A pak je Vám svět zcela otevřený. SVG nebo DXF umí snad úplně každý CAD
nebo CAM SW.
Tady neporadím, protože na tohle používám jediný placený SW (kromě
vlastních Windows), který používám.
Kdysi jsem ho vybartroval od jedné firmy, co mi nemohla zaplatit.

Třeba OpenSCAD i KiCad umí import DXF i export SVG.
Tak třeba by se daly pro převody použít?
Ale jenom teoretizuju, z těchto dvou nepoužívám ani jeden.
Že nemá přímou podporu DXF je snad jediná větší slabina LaserGRBL.

PL